Huolto-ohje


Luethan kaikki alla olevat kohdat huolellisesti ennen huoltoon lähettämistä.

Takuuhuoltoa tarvitsevat Simex Oy:n maahantuomat laitteet toimitetaan ensisijaisesti Simex Oy:n kautta huollettavaksi.
Lähetyksen mukana tulee toimittaa ostokuitti ja täytetty huoltolähete, jonka voit ladata tästä:

Simex huoltolähete pdf-muodossa

Takuukorjauksen yhteydessä vie laite lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen ja käytä sopimusnumeroa 9511755. Voit myös tuoda huollettavan laitteen suoraan meille. Laitteen mukana tulee aina olla täytetty huoltolähete ja kopio ostokuitista. Huoltoon kannattaa toimittaa vain rikkinäinen laite, ei tarvikkeita tai kaukosäätimiä, ellei niissä ole vikaa. Tärkeää! Laitteita ei saa lähettää suoraan huoltoyritykseen, vaan kaikki laitteet toimitetaan Simex Oy:n kautta.

Osoite:
Simex Oy
Säynäslahdentie 18
00560 Helsinki
Puh. 09-41500210

HUOMIO!

Kokeile ensin resetoida ja päivittää laite ennen huoltoon lähettämistä!
On erittäin tärkeää, että laitteen mukana on tarkka vikaseloste, selvitys tehdyistä toimenpiteistä ja kopio ostokuitista. Huollot hoitaa ulkopuolinen yritys, ja lähetteitä/laitteita käsittelee todennäköisesti useampi eri henkilö. Huolto nopeutuu ja helpottuu oleellisesti, kun mukana on yksityiskohtainen vikaseloste. Pelkkä RIKKI tai EI TOIMI ei riitä. Huollon on erittäin vaikea löytää vikaa, mikäli vikakuvauksena on vain ”ei toimi”. 


Jos kopio ostokuitista puuttuu, huolto laskutetaan normaalisti. Jos laitteessa ei ole vikaa, laskutamme asiakkaalta huollon veloittaman tarkistusmaksun (39€) ja rahdit (alkaen 10€ per suunta). Laite tulee pakata huolellisesti alkuperäiseen laatikkoon tai sitä vastaavaan kestävään ja hyvin pehmustettuun pakettiin, että laite ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Simex Oy ei vastaa kuljetuksen yhteydessä rikkoutuneista tai kolhiintuneista laitteista.

Jälleenmyyjä: muistathan aina tutkia ja resetoida laitteen ennen huoltoon toimitusta, ja ilmoittaa kuluttajalle mahdollisesta tarkistusmaksusta.

Denon, HEOS, Polk Audio ja Definitive Technology -merkkien osalta huollon etenemistä voi tiedustella myös suoraan huoltoyritykseltä: Äänilaitehuolto MAJ, puh. 041-4694010.



Loading...