Huolto-ohje

Luethan kaikki alla olevat kohdat huolellisesti ennen kuin lähetät laitteen huoltoon.

Takuuhuoltoa tarvitsevat laitteet toimitetaan ensisijaisesti Simex Oy:n kautta huollettavaksi.
Takuukorjausta vaativa laite tulee lähettää meille Matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9511755. 
Paketin lähetys vain jakona, emme nouda bussi- tai lähipaketteja!
Voit myös tuoda huollettavan laitteen suoraan meille arkisin klo 9–16.

Laitteen mukana pitää aina toimittaa:
- Tarkka vikaseloste, johon merkitään myös laitteen malli ja sarjanumero
- Kopio ostokuitista
- Yhteystiedot
(Voit tulostaa pohjaksi huoltolähetteen)

Huoltoon kannattaa toimittaa pelkästään rikkinäinen laite - ei tarvikkeita tai kaukosäätimiä, ellei niissä ole vikaa.

OSOITE:
Simex Oy
Uudenmaankatu 4-6
00120 Helsinki
Puh. 09-41500210

HUOMIOI ENNEN LÄHETTÄMISTÄ:
Kokeile ensin resetoida ja päivittää laite (ja siihen mahdollisesti yhdistetyt lähteet/televisio/projektori) ennen huoltoon lähettämistä! On erittäin tärkeää, että laitteen mukana seuraa tarkka vikaseloste ja selvitys kokeilluista vianratkaisutoimenpiteistä, sekä kopio ostokuitista. Huollot hoitaa ulkopuolinen yritys, joten lähetteitä ja laitteita käsittelee todennäköisesti useampi eri henkilö. Huolto nopeutuu ja helpottuu oleellisesti, kun mukana on yksityiskohtainen vikaseloste. Pelkkä "RIKKI" tai "EI TOIMI" ei ole riittävä selvitys ongelmasta.

Jos kopio ostokuitista puuttuu, huolto laskutetaan normaalisti. Jos laitteessa ei ole vikaa, laskutamme asiakkaalta huollon veloittaman tarkistusmaksun (39€) ja rahdit (alkaen 10€ per suunta). Laite tulee pakata huolellisesti alkuperäiseen laatikkoon tai sitä vastaavaan kestävään ja hyvin pehmustettuun pakettiin, että laite ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Simex Oy ei vastaa kuljetuksen yhteydessä rikkoutuneista tai kolhiintuneista laitteista.

Jälleenmyyjä: muistathan lähtökohtaisesti resetoida laitteen ja varmistua viasta ennen huoltoon toimitusta, sekä ilmoittaa kuluttajalle mahdollisesta tarkistusmaksusta, jos laitteessa ei havaita vikaa.

Denon, HEOS, Marantz, Bowers & Wilkins, Polk Audio ja Definitive Technology -merkkien osalta huollon etenemistä voi tiedustella myös suoraan huoltoyritykseltä: Äänilaitehuolto MAJ, puh. 041-4694010.



Loading...